2851 - Business Controller

Opstart: I løbet af februar måned 2018
Varighed: 4–6 måneder, med mulighed for fastansættelse
Geografi: Københavnsområdet

Er du interesseret i opgaven - send en mail til nexus@nexus-interim.dk

Virksomheden:
Mellemstor servicevirksomhed med kontorer i København og Jylland, der lige har være igennem en organisationstilpasning og som nu skal etablere en effektiv og robust økonomifunktion. Total ca. 100 medarbejdere.

Opgaverne:
Du skal styrke business controlling funktionen i virksomheden, dels dagligt operativt, dels udvikle funktionen - bl.a. ligger en implementering af BI i planerne. I dag er mange af selskabets controller systemer Excel-drevne. Centrale opgaver er at lave integration til andre systemer, herunder NAV og timeregistrering, bygge budget og forecast modeller og nøgletal til organisationen. Stor kontakt til forretning, specielt salg og kontrakt håndtering. Du forventes også at kunne bidrage til proces optimering.

Interim Managers erfaring:
Du skal have en solid erfaring med business controlling, gerne i en servicevirksomhed og gerne i en IT- virksomhed. Erfaring med implementering af BI vil være en fordel. Du skal have en stor forretningsorientering og være en god sparringpartner til de forskellige afdelinger. God teoretisk ballast med relevant økonomisk uddannelse på mindst bachelor niveau. Super user i Excel.

 

 

 

 

Nexus Interim Management A/S
T: +45 7022 6555
E: nexus@nexus-interim.dk

København
Kompagnistræde 13, 3.
1208 København K

Aarhus
Ny Banegårdsgade 55, st.
8000 Aarhus C