Interim Supply Chain Manager

Business team work process. Photo professional crew working with new startup project. Project managers meeting. Analyze business plans laptop. Blurred background, film effect. Wide

“Vi har det stærkeste netværk af Interim Supply Chain Managers”


Supply Chain Managers spiller en vigtig rolle i produktionsvirksomheder. En Interim Supply Chain Manager skaber stor værdi, især når en virksomhed møder forandring. Det kan være internationalisering, lukning, en ledig stilling eller når en konkret kompetence ikke findes internt. En Interim Manager kan starte omgående og har erfaring, en stærk lederprofil og evnen til at gennemføre opgaven succesfuldt.

Vores Interim Supply Chain Managers har mindst 15 års erfaring indenfor vellykkede forandringsprocesser fra forskellige virksomheder og brancher, oftest i en international kontekst. De har stor ekspertise i forsyningskæder, fra varestrømmen af indkøb, fremstilling, drift og logistik. Alle vores Interim Managers er verificerede som gode ledere, der har til vane at håndtere nødsituationer, hvor det er nødvendigt at levere resultater fra første dag.

Lad os tales ved!

Vi har i Nexus Interim gennemført tusindvis af vellykkede opgaver og hjulpet hundredvis af virksomheder og organisationer. Vi har det største og bedste netværk af Interim Managers og specialister i Norden. De kan effektivt lede en forandring, skabe vækst eller udfylde en ledig stilling. Start din forandring allerede i dag og kontakt os!

Hvorfor ansætte en Interim Supply Chain Manager?

En Interim er et sikkert og omkostningseffektivt valg. Uanset om jeres virksomhed møder forandring, integrering eller andre situationer, hvor I er nødt til at gennemgå indkøb, logistik eller varestrøm. En Supply Chain Manager kan også støtte det eksisterende team på et specifikt projekt eller hvis I midlertidigt har en ubesat stilling.

Læs mere om Interim Management her.

Hvornår har man brug for en Interim Supply Chain Manager?

  • Ved forandring
  • Ved integrationer
  • For gennemføring af strukturer og processer
  • I tilfælde af manglende kompetencer
  • Ved behov for støtte i konkrete projekter
  • Ved en ledig stilling eller sygemelding
  • I tilfælde af problemer med leveringssikkerhed og/eller kvalitet

Hvilke stillinger kan en Interim Supply Chain Manager varetage?

Alt afhængig af kompleksiteten af opgaven og størrelsen af virksomheden, vil en Interim Supply Chain Manager også kunne påtage sig stillinger såsom:

  • Supply Chain Manager
  • Logistics Manager
  • Purchasing Manager
  • Goods flow Manager
  • Project Manager for specifikke projekter og implementeringer

Læs en kundecase om øget produktivitet her.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

En pludselig ledig stilling? Mangel på lederskab? Et behov for en turnaround? Eller et behov for at opnå vækst og resultater?

Vores Interim Managers har mindst 15 års erfaring i lederroller og er specialiseret i at overvinde lignende udfordringer som din. De træder ind og begynder at levere resultater fra dag ét med stor ledelse og handlekraft – præcis når du har brug for det.

Siden 2000 har vi hjulpet over tusinde kunder i Norden ved at identificere de bedste ledende medarbejdere, specialister og projektledere, der er til rådighed.

Lad os vide, hvordan vi kan hjælpe!